Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

captain cook

20. 10. 2012 6:37
co zridne nebude jen ta smes ve sklenici

"Můžete to pak nechat v lednici, nějakou dobu to vydrží, jen to někdy trochu časem zřídne."

Pokud se pozije "po nejake dobe" v lednici smes majonezy, ryby a salatu. Nebude ridka jen ta smes, ale take si jeji poziti koleduje o ridky pripad s hustym behanim.

Na WC.

1 0
možnosti

dva mraky

20. 10. 2012 7:31
Re: co zridne nebude jen ta smes ve sklenici

se vsi uctou vase zkusenosti s modernimi konzervnty jsou omezene, ty svinsva umoznuji skladovat majonezy nekolik mesicu pri pokojove teplote a pokud si date takovou majonezu do oblozene bagety se sunkou tak majoneza chrani sunku pres zkazenim. I konzistence teto dobroty je do znacne miry udrzovana chemicky. Treba kdyz si chcete usetrit praci pri vyrobe vlastni majonezy staci pridat trochu prumyslove majonezy do smesi a hned jde vyroba mnohem snaze. Ne verim ze autorova smas zridne ale i pak je stale stejne zdravi skodliva jako kdyz to bylo "cerstve"

0 0
možnosti

free hummingbird

20. 10. 2012 5:45
Měl jste ten seriál receptů

nazvat "Jak vaří chudý český chlap v Americe" jako variaci na výtvory jiného blogera zde, a hned by to mělo ten správný šmrnc. Mimochodem, tento poslední výtvor je Váš vlastní vynález? Schválně jsem se mrknul na Internet, ale nic ani vzdáleně podobného Vašemu receptu jsem tam nenašel, takže to asi nebude moc běžné jídlo, že??? Na Internetu jsou tisíce levných receptů na všechno možné, a tato perla tam chybí...

Jediné, v čem máte pravdu je, že to asi bude o trochu zdravější než ty útoky na Vaši cévní soustavu předtím. ;-);-D

0 0
možnosti

captain cook

20. 10. 2012 6:38
Re: Měl jste ten seriál receptů

take jsem mel dojem, ze uz jsem recepty podobneho stylu nekde tady cetl. Po precteni par z nich jsem to vzdal a rozhodl se, ze s tim nema cenu ztracet cas.

0 0
možnosti

SYETEY_KOTZOUR_chrní_v_trní

20. 10. 2012 4:48
tady každý nadává na EU

ale měl by si přečíst tento šílený seriál. Takový sra.... by tu nikdo nepozřel. A to tu furt nadáváme na kvalitu potravin. Hrůza mě jímá při představě, že bych to dal do tlamy;-D

1 0
možnosti

free hummingbird

20. 10. 2012 6:30
Re: tady každý nadává na EU

Tak to nás je více, ač jsem v Americe už 20 let. ;-D Autorovy recepty jsou tak trochu, ehm, svérázné... ;-)

0 0
možnosti

Mina Harker

19. 10. 2012 22:17
Stejne jako ceska rybi pomazanka

;-D Pry zdrave...mno... ostatne odkdy jsou recepty chudych zdrave?

1 0
možnosti

.Camino

20. 10. 2012 0:12
Re: Stejne jako ceska rybi pomazanka

Jiste Mino, ale nikdy nezapomenu na jedny narozeniny, kdyz se mne deda zeptal, co bych si prala a ja na to, ze nahrdelnik z burtu;-).....dostala jsem ho a od tech dob uz jsem prestal mit roupy;-)

0 0
možnosti

Lobo - obchodník s mozky

19. 10. 2012 20:58
Olé olé, oléééjovkýýý,

rybičky z konzervy...

Olé olé, oléééjovkýýý,

lezou mi na nervy...:-)

0 0
možnosti

Kyros

19. 10. 2012 19:24
a co krevety

Buba Gamp?

0 0
možnosti

.Camino

20. 10. 2012 0:31
Re: a co krevety

oooooo, ty mam rada, ale zase spis tady na severu....Haida Gwaii....to bylo vzdy trapeni v Jihovychodni Azii, kde byly na trhu vsude, ale kdyz jsem se podivala, kde je lovi.....venovala jsem se ovoci a sem tam nejake zelenine. Jinak jim, co mi daji, ale ne v MacD.

:-)

0 0
možnosti

kral

19. 10. 2012 19:17
Zdrave to rozhodne neni

Ale to je jedno. Vy jste proste jen jednim z mnoha Cechu v Americe, kteri nez neco koupi, stoji pred regalem s kalkulackou a prepocitavaji kolik by to stalo v Cesku. Kupujete jen to co je nejlacinejsi a to ja nikdy nedokazu pochopit.

4 0
možnosti

isabell

19. 10. 2012 19:24
Re: Zdrave to rozhodne neni

Už několikrát tu uvedl, že píše o tom, CO SE NEJVÍCE JÍ tam kde je- že to nepochopí ani ti, co se těch diskusí účastní, to zase nedokážu pobrat já :-/

4 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1083x
konzervativní liberál